Angel of Moon

Alla inlägg den 18 februari 2017

Av Nena - 18 februari 2017 10:15

Hej hej :'3

Jag har inte skrivit på ett tag ja. Alltså hade tänkt och göra det, men varit trött hela veckan ;-;

I alla fall gjorde jag färdigt Uno för ett tag sen (nä inte ett tag men ändå)

 

Inte jättebra, jag vet cx Men är ändå rätt nöjd.

Sen i Torsdags åkte vi skridskor på idrotten. eumhJag ramlade typ hela tiden och så åker de andra slalom, liksom hur gör dem?D:

Jag gick runt på isen liksom, för hur tusan gör man? Dock har jag en killkompis och han är yngre än mig, och han kan åka skridskor ;-; Så man kan ju sammanfatta det med, ett inte så bra skridskoåkande.

Och dessutom, så ramlade jag på en sten påväg till skolan, och den VAR VASS OCH FY VAD ONT DE GJORDE ;u;

sen i går hade vi matteprov, som var oförberett. Shit. Och vissa grejer fattade jag inte riktigt.

Sen var det ett tal.

Ett tal.

1000-7

Tokyo ghoul.

*host host*


Och kemilektionen före var kul, vi skulle smälta tenn och göra det till guld (bara så att det såg ut som det.)

Sen när skoldagen var slut gick jag hem och såg på Doctor Who c:

Och ja, skypade med min kompis igår, och det är bara kul som vanligt cx

Hade en rätt okej skolvecka ändå cx

/Nena

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards