Angel of Moon

Direktlänk till inlägg 11 februari 2017

hej c:

Av Nena - 11 februari 2017 20:18

Hej, på er som läser detta~

Jag har skapat ännu en ny blogg här, och jag tror man skulle kunna säga att jag är sämst på att blogga, eh.

Jaja, är rätt dålig på att blogga om man säger så. Så jag fattar ju inte ett dugg vad jag gör här, egentligen.

Nej men jag tycker det är kul och skriva så ja (^:

Men ja, är en tjej i sjuan och som gillar anime och manga, böcker, filmer, visual kei, japansk kultur och saker.

Om ni undrar vad mitt alias är så är det Nena c'x (min lillebror kallar mig det och det låter ju bra så ja)


I alla fall, jag tror inte jag behöver säga mera, då jag ska skriva en presentation snart. Men i den här bloggen hade jag tänkt skriva om anime, manga, visual kei, böcker, filmer och ja, sånt.

Så ja, ska försöka göra ett inlägg imorgon xDD

/Nena

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nena - 18 februari 2017 10:15


Hej hej :'3 Jag har inte skrivit på ett tag ja. Alltså hade tänkt och göra det, men varit trött hela veckan ;-; I alla fall gjorde jag färdigt Uno för ett tag sen (nä inte ett tag men ändå)   Inte jättebra, jag vet cx Men är ändå rätt nöjd. ...

Av Nena - 13 februari 2017 16:30

Hejsan! Kom hem från skolan för typ 1,5 timme sen, astrött. Alltså blä, har varit en såndär dag. Har stressat ganska mycket och ja. Och så råkade jag spara en powerpoint på en dator istället för mitt skol-konto ;_; A+  Och jag var så irriterad ...

Av Nena - 11 februari 2017 21:00


Hej, tänkte göra ett inspirations-inlägg om visual kei, då det är nice. Så här är ett collaget. Visual kei är verkligen en sak jag gillar jättemycket, jag önskar verkligen jag hade mer av såna kläder. Och jag menar sminket är ju verkligen jä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards